Torsdag = 15 km

Här kommer ett inlägg nästan två dagar försent. Jag var i Malmö i torsdags efter skolan och sprang med Manfred och en annan. Det var tänkt att vi skulle springa 15 km i 5.40 min/km tempo men eftersom alla tre var väldigt trötta och inte speciellt laddade så blev det lite lugnare.

Det var i alla fall en härlig löpning och vädret var jättefint om man bortser från vinden. Det kändes verkligen som att våren har kommit.

Kroppen kändes bra efteråt och rundan var inga större problem om man bortser från att jag mentalt var väldigt trött. Idag blir det vila från träningen och sen imorgon är det planerat att jag ska springa en liten löprunda på 5 km.

Och idag är det dessutom bara 2 VECKOR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha en bra dag!



Sträcka: 15 km
Tid: 1.28.18
Tempo: 5.53 min/km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0