12 av 35 timmar utan mat avklarade!

För det första, JAG LEVER FORTFARANDE! Jag åt en liten frukost i morse men efter det har det bara varit vatten för min del. Magen har kurrat några gånger under dagen men det är inte så farligt, värre lär det väl bli imorgon.

Jag har i alla fall sprungit lite mer än 10 km nu ikväll och det kändes helt okej faktiskt för att inte ha ätit på hela dagen. Jag tog det lugnt medvetet eftersom jag ville hitta ett ganska behagligt tempo. Jag har varit med om betydligt värre rundor faktiskt. Men sen tror jag att jag har föreställt mig det värsta om hur det ska kännas de här två dagarna när jag springer utan mat så därför känns det ganska bra eftersom det inte blev så farligt som jag trott. Men jag är fortfarande ganska rädd för hur det ska kännas imorgon kväll måste jag få lov att säga!

Just nu sitter jag och äter/dricker varmt vatten ur en skål med sked, och till detta serveras vatten! Jag är ganska sugen på mat faktiskt om jag känner efter men jag tänkte gå och lägga mig nu för om jag sover så känner jag inte att jag är hungrig!

Men vi hörs imorgon och då har jag förhoppningsvis en del roligt att berätta.

Sträcka: 10,3 km
Tid: 1.03.32
Tempo: 6.10 min/km



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0