Jag älskar löpning!

För första gången på flera veckor har jag hittat känslan som har fått mig att välja just detta som projektarbete. Idag flöt allting på. I ca 6,5 km flög jag fram.

Under fredagens morgonpass ville jag skrika och gråta och till och med ge upp men idag var det en helt annan känsla. Just nu älskar jag löpningen och jag älskar min kropp för att den presterade precis så som jag ville att den skulle prestera! ♥

Sträcka: 6,3 km
Tid: 33.57 min
Medeltempo: 5.23 min /km
(Enligt mitt träningsschema skulle jag ligga runt 5.30 min/km. Skönt att det blev snabbare med tanke på fredagens tempo...!)



Nu har jag pustat ut så nu blir det lite styrkeövningar tillsammans med mitt proteinpulver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0