Motivation!

Ibland orkar man inte träna och man har ingen som helst motivation till det. Vad gör man då?
Jag försöker titta på de här bilderna. Speciella bilder som jag har hittat och valt ut för att just de motiverar mig och får mig att vilja springa en mil eller cykla till gymmet fort som bara den för att bygga muskler.

   



  




Jag kommer kanske aldrig att få en sån här kropp men jag ska i alla fall kämpa för det! Mitt mål är att se ut såhär och det är faktiskt bara upp till mig själv om jag klarar det eller inte!

Kommentarer
Postat av: Bo

Du klarar det min kämpe, DU VILL DU KAN DU SKA.

2010-10-20 @ 18:33:09
Postat av: Josefin

Åh tack Bossebus! Jag har väntat sååå på detta ögonblick!

2010-10-20 @ 18:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0