LUGN joggingrunda

Var ute och joggade ca 6 km tidigare ikväll. Det gick verkligen långsamt men det var skönt och syftet var mer lite uppvärmning/uppladdning inför söndagens halvmaraton.

Så jag lunkade mest runt i min reflexväst och njöt av det lilla regnet som kom. Jag hade ingen musik heller fast att jag egentligen hatar att springa utan musik. Jag springer mycket långsammare men jag kände att det kunde vara mysigt att springa utan musik ikväll.





Sträcka: ca 6 km
Tid: 37.22 min
Tempo: 6.14 min/km

Nu ska jag bara köra lite lätt styrketräning på fredag och träna lite handboll och sen är det full fokus på söndagens halvmaraton!!! Jag är riktigt taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0