Experiment

Under den här veckan kommer jag att göra ett experiment. Mellan måndag och onsdag kommer jag äta väldigt mycket kolhydrater och sen på onsdag ska jag springa en runda på ca 10 km. Efter löprundan på onsdag och fram till fredag ska jag äta ytterst lite kolhydrater och försöka få i mig mest fett och protein. På fredag ska jag sen springa samma runda och efteråt kommer jag jämföra skillnaden på de olika träningspassen.

Så veckan kommer se ut såhär:

Måndag - onsdag: Kolhydrater
Onsdag: Löpning ca 10 km
Onsdag - fredag: Protein och fett
Fredag: Löpning ca 10 km



http://iform.se/files/bonnier-ifo/imagecache/630x250/category_pictures/Kost-og-sundhed.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0