30 km i snö?

Jag vill springa! Alla planer förstörs när det ligger en halv meter snö på marken. Hur gärna jag än vill så kan jag inte ge mig ut på de här vägarna...

Torsdagen bestod av lite styrka på handbollsträningen då jag inte kunde vara med och träna med de andra pga mitt knä. Har inte ont i knäet längre men som sagt så kan jag ju inte springa. Skulle egentligen sprungit en mil idag men jag fick ställa in det och körde istället magträning här hemma eftersom jag inte hann till gymmet när de hade öppet. Jag hoppas att det slutar snöa nu och att snön försvinner snart, för på lördag ska jag till Malmö och springa 30 km med Manfred. Ja, hör och häpna, 

jag ska springa 30 km
 
Trodde aldrig att jag skulle skriva det...!

Jaja, imorgon är det handbollsträning och sen får vi se om jag kan springa 5 km ute på onsdag eller om jag måste ställa mig på ett tråkigt löpband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0